Monday, 29 April 2013

sambungan KEPADA AWK part 2 ^.^

assalamualaikum awak.........

awakk.... di mana awk... saya menunggu awak hadir sebenarnye...setiap hari saya menunggu...dalam solat sy..sy xjemu2 brdoa agar brtemu dgn awk..... sy sedang simpan hati sy..simpan romantik sy...simpan kasih syg sy utk awk...
awkk.... lepas sy jadi milik awk...saya janji saya akan jaga awk sebaik yg mungkin.... pakai minum awk..kesihatan awk... yg pnting kewangan awk..ahhaha~!! =.= *gurau je*

awak.... saya byk kelemahan kalau awk nk tau... saya ada dua prngai yg mama sy sndri pom xsuke... trlalu rajin xkena tempat dan terlalu malas xkena msa..sy suke basuh baju dan msa basuh sy suke cium bju sy..msa sidai pom dan lepas lipat pom saya suke hidu... saya suke kemas bilik sy jika bilik trlalu brsepah..dan sy akan hias bilik sy jika sampai msa sy gedix nk hias bilik sy.. sy plg xsuke pgng pnyapu.. nnti rumah kita kita pkai vacum je lah k... xpom pkai org gaji khas utk kemas umahh... tp masak utk awk tetap sy :) 

saya dlu diet plus xlalu makn sbb putus cinta... tp skrg sy sdng tggu awk.... dia yg lama da xda dlm hati da... hati sy perlu di isi oleh awk..jd hati ni masih kosong.... jadi skrg diet sy da xteratur..lau sy rsa lapar dan sgt lapar..sy mkn je ape yg sy nk mkn..xdiet xtreme mcm dlu da.. sy da risau. =,= hahah~!! xkn lah sy nk patah hati lagi kan dan berat badan trun pulak..xnk lah. lepas ni nk diet dgn ikhlas..yeah..sbb nk nampk cantik masa kat pelamin bile dgn awk...... ;) 

awak sy akan tggu awk hadir...bile awk da hadir..awk akan bace blog ni... awk jga dri,, awk jga brgaulan awk..awk jga iman awk... dan awk jga cinta awk k..tu khas utk sy sbnr nye.. 

sy doakan kesejahteraan awk walaupun kita mungkin belom lagi bertemu atau kita sudah bertemu atau awak masih jauh..tuhan masih xtemu kan kita lagi..dan saya xtau sape awak sebenarnya lagi .awk, awk lah pemilik tulang rusuk saya..awk lah iman sy..awaklah adam sy..awaklah bapa kepada bakal anak2 sy..dan awak lah pembimbing saya ke syurga.... saya menunggu awk hadir..... tuhan akan pertemukan kita jugak suatu hari nnti... in sha allah.. 

salam tira 6.29pm 29/4/2013