Wednesday, 15 August 2012

da nak raya~!!!




 da nak raya da.. ape pun xbeli tahun ni... cume ada  
*baju sepasang...
*tudung sehelai....
kesian x....???
huhuhuhu....
bia lah.....xda rezeki..ag pun tira sendiri yg MALas nk prepare pape... sbb xda $ =,=''
students an.. hohoho... pape pun... da nak habis puasa da...
nnti nak kena fly SARAWAK da....
bye2 umah.. bye2 tido lena ku..xleh mmbuta da...
bye2 katil kat umah...
bye2 itik2 kat umah...huhuhu...
nnti update letak gmbr baju kurung raya nnti yerp...huhu... YG pasti tahun depan xkan jadi mcm ni lagi~!!!! yeahh~!!! huhuhuhu






glitter-graphics.com

Wednesday, 8 August 2012

bekas HUbbY DAn bakal HUBBy :)

ntah kenapa sejak dari peristiwa menhampakan hati tu....
aku jadi sasau... n buat satu keputusan yang giler..yang mampu mngorbankan nyawa ku sendiri..hohoo~!!

oittt..bukan bunuh diri ke ape lah.. cume trpaksa lepaskn buah hati ku.... 
;( 
nie dia sayang saya... 7bulan brsama akhir nye trpksa lepaskan awk....
nape lah saya buat keputusan mcm nie yer...
mungkin sebab trlalu kecewa...
nk pndang anset pom xsggp... 

p/s~anset XSALAH tira...... ;(

Tapi kan.... pas je jual anset nie aku berazam akan mncari penganti yg baru..
n sangat kan tergila gila kat Bakal Hubby BARU saya ni... nie dia....
cute an.. perlu ke pink?? 

YEAH ~! PERLu.... cant wait larr.... ;)
xpe..hati yg sakit bia kan sakit da alang2 da sakit...
hidup msti di truskan...
tIRA bOLEY~!!! ;>