Wednesday 8 August 2012

bekas HUbbY DAn bakal HUBBy :)

ntah kenapa sejak dari peristiwa menhampakan hati tu....
aku jadi sasau... n buat satu keputusan yang giler..yang mampu mngorbankan nyawa ku sendiri..hohoo~!!

oittt..bukan bunuh diri ke ape lah.. cume trpaksa lepaskn buah hati ku.... 
;( 
nie dia sayang saya... 7bulan brsama akhir nye trpksa lepaskan awk....
nape lah saya buat keputusan mcm nie yer...
mungkin sebab trlalu kecewa...
nk pndang anset pom xsggp... 

p/s~anset XSALAH tira...... ;(

Tapi kan.... pas je jual anset nie aku berazam akan mncari penganti yg baru..
n sangat kan tergila gila kat Bakal Hubby BARU saya ni... nie dia....
cute an.. perlu ke pink?? 

YEAH ~! PERLu.... cant wait larr.... ;)
xpe..hati yg sakit bia kan sakit da alang2 da sakit...
hidup msti di truskan...
tIRA bOLEY~!!! ;>
 

No comments:

Post a Comment