Sunday 5 May 2013

doa utk awak part : 3 ^_^

Assalamualaikum....
AWk... doa saya utk awk....

ya allah,
aku brdoa utk seorang lelaki yg akan,
menjadi sebahagian drpd hidupku,
seorang yg sungguh mencintaiMU lebih dri segalanya,
seorang lelaki yg akn meletakkan aku pd posisi kdua hatinya setelah Engkau...
wajah kacak dan daya tarikan fizikal tidaklah penting.... yg paling penting adalah hati yang sungguh mencintai kpdMU...
aku tidak meminta seorang yg sempurna, namun aku meminta seseorang yg tidak sempurna sehingga aku dapat mmbuatkannya sempurna di mata-MU...
seorang lelaki yg memerlukan sokonganku sbgai peneguhnya....
seorang lelaki yg memerlukan doaku utk kehidupannya... 
seseorang lelaki yg memerlukan senyumanku utk mngtasi kesedihan dia...
seseorang yg memrlukan aku utk mmbuat hidupnya sempurna....

dan aku jua meminta jadikanlah aku seorang perempuan yg dpt mmbuat lelaki trsebut bangga..
berikan aku sebuah hati yg sungguh mencintaimu...
sehingga aku dpt mencintainya dgn cintaMu...
bukan mencintainya hanya sekadar cintaku... berikan aku sifat-Mu yg lembut sehingga kecantikanku kelembutanku, datang dariMu bukan dari luar driku...

berikanlah ak tangan-Mu sehingga aku mmpu brdoa utknya...
berikanlah aku pnglihatan-Mu sehingga aku dpt melihat byk hal baik dlm drinya,,
berikan aku kata2 bijaksana-Mu dan pmberi smgat shingga aku dpt tersenyum padanya....\dan bilamana akhirnyaakn brtemu ..

aku brharap kami brdua dpt mngatakan 
'' betapa besarnya ALLAH itu kerna Dia telah mmberikan kpdku seseorg yg dpt mmbuat hidupku sempurna....''

aku mngetahui bhwa ALLAH ingin kami pada waktu yg tepat dan akn mmbuat segala sesuatu indah pada waktu yg Kau tentukan.... 

kami akan brtemu..itu yg pasti ^_____^





No comments:

Post a Comment