Tuesday 31 July 2012

idamanku

dua tiga menjak ni hati sakit sgt bile fikir diri masih student yg xda pape ;"(

xpelah saya terima je ape pom org nk kata.. 
huhuhu~!! arini nk update pasal idaman ku~!! aumm >,<..
sweet an.. pas ni nk ubah hidup bia senang dan dapat capai yg di ingini..xsalah utk berangan..
so, dont kondem me~!! ahah~!! lets see...


firstly kereta idaman nk kete ni... =)
TOYOTA CAMRY coloR merah :) dapat kah???
haruslah-byr bulan2 dapt pnye..ahah~!! ;)

secondly nk rumah ni =)

anggap jelah tu kereta future husband sy..sbb saya nk kete camry color merah..hihi...
jom tgk lagi ;)

ruang tamu rumah saya :)
tempat tgk tv..tema merah hitam

ni lak..
ruang tamu utama :)

dapur saya nnti :)



dining room ..pas masak ape..makan kat sini yerp..huhu~!! :) mewah~!



bilik utama.. harus lah bilik saya dgn future husband ;) insyallah :)


bilik anak perempuan =)


ni lak utk ank lelaki *ahhahaa~!! besar angan2~!


nie untuk baby ;)



bilik air pom nak tema merah.... =,='

lastly kat umah nk ada ni


small pool :) 

wah2,besar nye angan2..hope satu hari nnti trcapai..amin... kena cari laki kaya dri saya baru dpt..ehehhehe..
xda benda mustahil dlm hidup nie Tira..
nak benda ni sume..capai dlu kejayaan..dgn satu kejayaan akan mndapt beribu keistimewaan..
insyallah.. amin.. makbul kan lah impian ku... :)

No comments:

Post a Comment