Tuesday, 8 January 2013

saje2 update,, kata2 semangat ;)



manusia berubah kerana pengalaman...
pengalaman yang menyakitkan mereka..
sama mcm aku juga..berubah kerana pngalaman masa lampau yg sgt mnyakitkan...
tp aku xnah lak nk salahkan masa lampau... malah lebih bersyukur  kerana mampu berubah ke arah kebaikan...
tp kebaikan xdala sempurna.. bak kata org..lebih baik mngaku jahat dari mngaku baik... sbb manusia tu sume x sempurna.... namun aku cube dan cube melengkapi kekurangan trhadap kesempurnaan aku...
dari sini aku beljar erti sabar, pasrah, redha... kuasa tuhan memberi kan aku ujian ..ujian yg sgt mnguji dan pada mula nya aku sendiri rsa xmampu nk tempuhi ujian ni...
namun percaya lah ketentuan takdir itu sgt indah walaupun ada duka di sebalik sume tu... duka itu indah.. duka itu cantik..duka itu bahagia...  ;)
jadi teruskan lah hidup di dunia maya n...laksanakan lah fardhu kiyafah dan fardhu ain..kejar lah ilmu duniawi dan juga dunia akhirat kerana itu menentukan siapa kamu kelak..... ;)
*k lah.... dah pkul bape da... exam..study study... study.... ;)

No comments:

Post a Comment