Thursday, 27 December 2012

hati..... -.-

xtau ape yang xkena dgn hati..kadang2 resah sendiri.. 
sunyi sgt ke..
ke tira xdpt terima hakikat sebenar lagi..
tapi hakikat ape.....
ya allah..sepenuh hati dah tira da dapat terima...tapi kenapa masih ada lagi kekosongan....
saat ada yang mengisi kekosongan...hati menolak..
ntahlah........
susah nk bukak hati ni untuk orang lain....
mungkin tira semakin berhati-hati dalam memilih the true,and reallly true..almost true love..hehehe ;)
orang yang da biasa bercouple..at last dia putus..rasa sangat kosong.. melainkan orang tu xpenah couple..sunyi dia lain dari org yg pnah couple..tapi bile fikir balik terdesak sgt ke aku ni??aish.. xjugak...
dah berbulan2 dah hidup mcm ni..alhamdullilah ok je... 
jeles ke tgk org lain berpasangan tapi diri sndri x??rasanya x jugak..
jadi apekah??hahahahah~!! mulut ckp selesa..tapi hati... perlukan seseorang jugak..perlu dicintai jugak..
tp ntah...keinginan ingin berpasangan tu fitrah seorang manusia..
mungkin tu kot yang tira rasa.. ingin berpasangan...tapi mahu brpsangn dengan YANG HALAL..makna nye???insyallah ^.^''
ya allah..tabahkanlah hati ni..
bile tgk gambar sendiri...

kesian nye kat perempuan ni..sangat sangat sangat sangat sangat SAKIT  kan dlu...... T,T terlampau sakitkan tira..
tabahnya hati saya...saya pom bangga dengan diri sendiri... 
....SUme muka redha je... bile fikir balik..eh tu ke aku? CERIA tp ada SEDIHnye...
ya allah...allah sangat mnguji diri ni... kesabaran je ubatnye..... so..plexx be strong dear :) 




No comments:

Post a Comment