Sunday, 16 December 2012

tiada halangan... :)

erm.. suke lak update blog..rmai yg view..hhehehehehe :)

saje nk share citer....
satu hari...
hati yang penuh dgn kasih syg...penuh dgn cinta..remuk mcm tu je.. hrmmmm...
tuhan saje yg tahu betapa sakitnya.. kalau boleh tira da xnk rsa sakit tu lagi..sgt sakit..terlalu...
sakitkan kalau di kecewakan......

kalau ikutkan hati...ikutkan perasaan... ikutkan kehendak..nak je meraung2..sangat2 meraung.... tp..
akal fkiran yg waras mnhalangkan nye trlebih dahulu..AMIK SUME PERKARA YG MNGUJI KITA SECARA POSITIF.....

~mcm mna??? dekatkanlah diri kamu kepada maha pencipta.. iNSYallah..TENANG...itu lah ubat utk diri ini sbnrnye... hehehe... sbb tu org tgk cik tira bahagia je..xda pape.. tp dlm hati...cube melawan..lawan dan lawan....tira percaya TUHAN xkn uji hambanya jika hamba nya xmampu..dan berlipat ganda tuhan berikan kenikmatan kepada hambanya yang sabar... INSYAALLAH.. :)
~ibubapa adalah ubat yang kedua.... mmg lumrah manusia.. dlu masa alpa..masa naif..msa hapy..lupe sume... tp kekasih yg brsma sblm ni..adalah kekasih semntra.. kekasih yg kekal abadi adalah IBUBAPA dan ALLah.... tadahkanlah tgn dan berdoa setiap utk kedua ibubapa mu,,, insyllah berkat hidup.... :) tenang hati..dan minta lah doa ibu setiap hari....
~ cekal kan hati..jgn ikutkan nafsu.... jgn ikut akal..ikut kata hati..jika ingin membuangnye...buangkan lah seikhlas hati...jika masih ragu2... itu lah yg akn mnganggu kehidupan kita sbnrnye..

so,sape2..jgn jadikan kekecewaan mnhalang utk kita trus hidup dan perlu dan perlu perlu brsemngat...

karma itu wujud sebab tuhan adalah maha adil.... doakan lah yg terbaik..... bile hati tenang....hidup pom bahagia..
sal jodoh.. putus cinta xkn mnhalang kita bertemu jodoh yg lain.. percaya lah jodoh yg lebih baik selepas ini yg akan kita temui... *tira pom brharap mcm tu*heheheh..insyllah..belajar lu lah~!!!! :)

k lah... assalamualaikum.



No comments:

Post a Comment